Archive for 21 Φεβρουαρίου, 2012


Μου έγραψε ένας φίλος να μην κορδωνομαι σαν γυφτικο σκεπάρνι γιατί το ότι ο Ιζνογκούντ αποδείχθηκε εμποράκος που λάνσαρε καθρεφτάκια για διαμάντια δεν σημαίνει ότι έχει σχέση ο Γιάννης Βαρδινογιάννης με αυτο. Αφού επισημάνω ξανά ότι ο σεναριογράφος βρίσκει και τα κάνει, έχω να επισημάνω μερικα πράγματα σχετικά τα οποία προκύπτουν μόνο απο τη σημερινή μέρα.

Συνέχεια

Το εφηβικό του δωμάτιο ήταν γεμάτο με αφίσες από ποδοσφαιριστές που το ήξεραν το τόπι πολύ καλά. Άλλωστε και δικό του όνειρο ήταν μια μέρα να φτάσει να ηγείται μιας μεγάλης ομάδας. Τα κατάφερνε μια χαρά άλλωστε στα νιάτα του ως επιτελικός χαφ και ενίοτε ως σέντερ φορ. Μέχρι και πρώτος σκόρερ του πρωταθλήματος Νέων είχε αναδειχθεί προτού σιγά – σιγά αρχίσει να οπισθοχωρεί. Εκείνο το κουσούρι παραλίγο να τον καταστρέψει. Τελικά, όμως, το «γύρισε» υπέρ του. Και ο Δημήτρης Σιόβας τελικά έγινε το πιο hot όνομα Έλληνα αμυντικού τον τελευταίο χρόνο. Συνέχεια

Ένα από τα πολλά που θα’ θελα να ‘χα πάρει από τα στοιχεία του χαρακτήρα του αδερφού μου είναι η μνήμη του. «Φωτογραφική» τη λένε. Η δική μου χρειάζεται φουντούκια για να τονωθεί! Γι’ αυτό προτιμώ στη δουλειά μου να κρατάω αρχείο. Και ευτυχώς τα γραπτά μένουν γιατί τα λόγια «πετούν». Πέρασα πολλές δύσκολες ώρες τις τελευταίες 153 μέρες του παραμυθιού της Χαλιμάς στον Παναθηναϊκό. Δύσκολες γιατί οι από δω, αυτοί που εξ αρχής με στοιχεία σηκώσαμε το σταυρό της αλήθειας ήμασταν τέσσερις – πέντε. Συνέχεια