Archive for 13 Φεβρουαρίου, 2012


Τα καλύτερα έρχονται για τον Παναθηναϊκό. Εννοώ πάντα από πλευράς ενδιαφέροντος και όχι απαραίτητα ως θετικά νέα για το Τριφύλλι. Η αυριανή μέρα θα είναι καθοριστική. Όχι για τίποτα άλλο αλλά για να μάθουμε πρόσωπα και… διευθύνσεις για τις προθέσεις του καθενός. Εδώ που έφτασαν οι Πράσινοι καλό είναι να προσπαθείτε να προσεγγίζετε την κατάσταση όσο πιο αποστασιοποιημένοι από τα πρόσωπα. Προσέξτε γιατί οι παγίδες είναι πολλές. Αλλά το matigarrida είναι εδώ για να προσπαθεί όσο μπορεί να βοηθάει στην αποκρυπτογράφηση σκοτεινών σημείων. Τέσσερα βασικότατα πράγματα θα μάθουμε αύριο, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου. Συνέχεια

Είμαι σίγουρος ότι με δικαιολογήσατε. Θα «πιάσατε» άλλωστε και τους εαυτούς σας να μην μπορούν να ασχοληθούν πολύ με ποδόσφαιρο ή μπάσκετ τις τελευταίες ώρες. Έτσι κι εγώ. Λόγω δουλειάς έπρεπε να είμαι στο Ολυμπιακό Στάδιο χθες το απόγευμα και το βράδυ αντί να είμαι εκεί στο Σύνταγμα. Και μετά δεν υπήρχε όρεξη για να γράψω στο blog. Ήθελα να δω πόσο λάθος έχουμε κάνει ψηφίζοντας αυτούς τους 300, πόσο λάθος δρόμο τραβάει η χώρα και άλλα τέτοια. Ξέρω, η απορία είναι «και σήμερα γιατί γράφεις ρε μεγάλε;». Στην Ελλάδα που και με τζίφρα 199 ανίκανων ανθρώπων μπαίνει σε επικίνδυνες ατραπούς, εμπιστεύομαι τα λίγα που κρίνω ότι μπορεί να με βοηθήσουν να γίνω καλύτερος. Ένα από αυτά είναι η δουλειά μου. Η μέρα χθες είχε πολλά περί τα αθλητικά, ειδικά στον Παναθηναϊκό. Ας ξεκινήσουμε από τα μη ειδησεογραφικά. Συνέχεια