Archive for 21 Δεκεμβρίου, 2011


Το «κόλλημα» μου με τους Έλληνες ποδοσφαιριστές το έχω καταγράψει και οι πιο παλιοί το ξέρετε. Δεν αντιλαμβάνομαι πώς αρέσει αυτός ο Ολυμπιακός στους φίλους μου τους Ερυθρόλευκους όταν έχει τον Τοροσίδη και τον Αβράαμ βασικούς και όλους τους άλλους ξένους με περιστασιακή παρουσία του Φετφατζίδη. Αδιανόητο για μια ομάδα που θα έπρεπε να είναι τροφοδότης της Εθνικής και βέβαια επειδή έχει πολλούς οπαδούς θα έπρεπε να προνοήσει να τιμά το ελληνικό στοιχείο. Όπως επίσης έχω αναφέρει ότι αυτό που συμβαίνει αυτή την περίοδο στον Παναθηναϊκό είναι εξόχως επικίνδυνο. Συνδυάζοντας αυτά τα δύο νομίζω ότι πρέπει να επισημανθούν ορισμένα πράγματα που στη δίνη του παραμυθιού κοντεύουν να ξεχαστούν. Συνέχεια

Τον έχω συνδέσει με τη δημοσιογραφική μου πορεία. Στην πρώτη – πρώτη επαφή με τη δουλειά σε γήπεδο (Αθηναϊκός – Ολυμπιακός στα νταμάρια του Βύρωνα για τον Σπορ Fm) εμφανίστηκε για πρώτη φορά και αυτός στο υψηλό επίπεδο του ελληνικού ποδοσφαίρου. Ντεμπούτο εγώ, ντεμπούτο αυτός με τον Ολυμπιακό. Το άκουσα στο ραδιόφωνο. «Ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος «κρεμάει» τα γάντια του μετά από δική του απόφαση, την οποία γνωστοποίησε μέσω ανακοίνωσης». Δεν ξέρω αν ο «Ελέ» όντως «πάγωσε» το καλοκαίρι είτε για τα στημένα είτε για τον Ηρακλή που υποβιβάστηκε (αυτές οι δύο εκδοχές «παίζουν»). Δεν ξέρω αν απλά κατάλαβε ότι έχει έρθει η κάτω βόλτα -παρότι έχει ακόμα χρόνια να παίξει- και αποφάσισε να φύγει έχοντας αφήσει καλό πρόσωπο. Ξέρω ότι το ελληνικό ποδόσφαιρο χάνει έναν πραγματικό τερματοφύλακα και έναν αληθινό εραστή του ποδοσφαίρου. Συνέχεια