Στο πρώτο 24ωρο στην ιδιαίτερη πατρίδα μου τη Χίο κατάλαβα ότι οι φίλοι του Παναθηναϊκού έχουν μπλεχτεί όσο δεν πάει με την ιστορία που διαδραματίζεται στο Τριφύλλι ως προς το ιδιοκτησιακό. Έχω τέσσερα παραδείγματα. Δύο εντός πλοίου και δύο στη στεριά! Μια παρέα οπαδικά μεικτή -φανταρίστικη – έκανε πλάκα για τους Σαουδάραβες. Με τον φίλαθλο του Παναθηναϊκού να επισημαίνει με διάθεση χιούμορ «τώρα που θα μας πάρουν οι Άραβες να δω πού θα πάτε να κρυφτείτε», αλλά να μην πιστεύει -τουλάχιστον βάσει όσων (κρυφ)άκουσα- ότι υπάρχει τέτοια πιθανότητα. Δεύτερο παράδειγμα ανιψιός με θείο και κουβέντα για τον Παναθηναϊκό. «Ό,τι και να γίνει, εγώ Παναθηναϊκός θα παραμείνω. Είτε μας κρατήσει ο Βαρδινογιάννης, είτε μας πάρουν οι Σαουδάραβες», ήταν τα λόγια του 18χρονου (απ’ όσο τον «έκοψα»). Τρίτη ιστορία συμμαθητή μου απ’ τα παλιά. «Βλέπεις να γίνεται τίποτα με τους Άραβες ή είναι κόλπο του Βαρδινογιάννη;». Τέταρτη ο πατέρας του «κολλητού» μου. «Ρε συ τι ρόλο βαράει αυτός ο Τσάκας γιατί μου φαίνεται μεγάλη απάτη;». Δεν κακίζω κανέναν. Απλά μέρες που είναι συνδύασα διάφορα πράγματα στο μυαλό μου. Και μου ήρθε το χριστουγεννιάτικο παραμύθι του σπουδαίου Τιμ Μπάρτον «The nightmare before Christmas». Συνέχεια